Hotels.com

Hotels.com należy do grupy Expedia, z siedzibą w Dallas. Do tej amerykańskiej firmy przynależą również m.in. Trivago, Orbitz czy Travelocity. Dlatego przy podróżach do Stanów Zjednoczonych sprawdzenie co nam oferuje Hotels.com to konieczność. Często marże są najniższe (nikt nie lubi przegrywać na własnym podwórku), co dla osób podróżujących wiąże się z najlepszą ceną.

Hotels.com to jeden z największych graczy na rynku pośrednictwa wynajmu miejsc noclegowych, a według wielu to główny konkurent Booking.com

Hotels.com kod rabatowy

Program Rewards Hotels.com opinie

Za 10 noclegów zarezerwowanych przez Hotels.com, jedenasty otrzymamy za darmo. Wartość bezpłatnego pobytu jest średnią ceną zgromadzonych dziesięciu noclegów (kwota widoczna jest na naszym koncie). Jeżeli interesujący nasz darmowy obiekt przewyższa naszą średnią, wtedy nie ma problemu z dopłatą z naszej strony.

Aby noclegi w programie nam nie przepadły, należy w ciągu dwunastu miesięcy od ostatniego pobytu, dokonać kolejnej rezerwacji.

Po uzyskaniu dziesięciu noclegów w przeciągu roku, otrzymamy status Silver. W części obiektów dzięki niemu otrzymamy vouchery SPA, transfer na lotnisko czy bezpłatne śniadanie. Jest jeszcze poziom Gold, ale on już niewiele się różni od pakietu srebrnego.

Jeżeli rezerwujemy noclegi innym podróżnym (znajomym, rodzinie) to również takie pobyty zostaną przypisane na nasze konto.

Noclegi zarezerwowane przy użyciu kodów rabatowych, nie biorą udziału w programie.

Gwarancja Ceny

Co w przypadku, gdy już po naszej rezerwacji bez możliwości darmowej rezygnacji, znajdziemy w sieci ten sam obiekt w niższej cenie? W Hotels.com to żaden problem. Wówczas po wypełnieniu odpowiedniego formularza otrzymamy od Hotels.com zwrot na naszą kartę, w postaci różnicy w cenie.

Telefon i kontakt

Wsparcie w języku polskim dostępne jest pod numerem 22 3060741 i jest to bardzo pomocna infolinia. Ogólnie support jest chwalony przez korzystających z serwisu.

Hotels.com – anulowanie rezerwacji

W przypadku rezerwacji z darmowym anulowaniem zakwaterowania, zwrot na nasze konto nastąpi w przeciągu dwóch, trzech dni.

W przypadku rezerwacji bez możliwości anulowania nie stoimy do końca na straconej pozycji. Pod tym względem często hotele w miarę możliwości idą nam na rękę, tym bardziej jak jest jeszcze sporo czasu, aby hotel ponownie sprzedał nasze miejsce. Najlepiej jest napisać maila do danego obiektu, przedstawić naszą sytuację i poprosić o bezkosztowe anulowanie. Tutaj nic nie ryzykujemy.

Faktury

Przy płatności za pobyt w hotelu, nie ma żadnych problemów z wystawieniem takiego dokumentu przez obsługę obiektu.

W przypadku płatności z góry, formularz do danych do faktury wypełniamy sami, a następnie rozliczenie otrzymujemy na skrzynkę pocztową.

Żeby nie było idealnie…

Minusy Hotels.com to dość mała baza recenzji i mniejsza baza noclegowa niż na Booking.com

Inne

Aplikacja Hotels.com oceniana jest na 4.5

Co do cen nie ma reguły, część obiektów znajdziemy w korzystniejszej cenie na Hotels.com, część będzie korzystniej prezentować się u konkurencji. Należy poświęcić chwilę, na znalezienie optymalnego rozwiązania.

Hotels.com opinie

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.